lauantai 8. joulukuuta 2018


mä en halua muuta kun sut
just tasan tarkkaan sellaisena kun sä oot
vaikka en ees tunne oikeeta sua
kunnolla tosiaankaan
mut haluaisin oppia tuntemaan
ja antaa kaiken itestäni
heti ensikättelyssä
että ei tarviis jättää mitään arvailujen varaan
mut sulla on jo joku joka sua rakastaa
on ollu ennen sitä
ja ehkä tulee olemaan sen jälkeenkin
vaikka mä kuinka haluaisin sanoa
et mä haluan vaan sut
ois se liian tungettelevaa ja ahistavaa
ja sä oot viimenen ihminen
jonka haluaisin tuntevan niin
varsinkaan mun toimesta
Toivon, et sun on hyvä mennä sen viereen
vaikka samalla toivon että se
voisin olla just mä
että ajattelisit mua, edes pienen
ohikiitävän hetken ajan
sen tietäminenkin ois mulle tarpeeks
ainakin vähäks aikaa
Vaikka oikeesti mietin vaan
että oisinpa sun mielessä yhtä paljon
mitä sä oot mun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti